• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst
ESC BV

ESC BV

Our IT empowers your business

  • Oplossingen
    • Applicaties
      • Collaboration
      • Boekhouding
      • ERP systeem
      • CRM
      • Business Intelligence
      • Document Management
      • Apps
    • Modern Workplace
      • Security
      • Datacenter
      • Netwerken
      • Hardware
      • Telefonie
      • Digitale receptie
    • E-business
      • E-commerce & webshops bouwen
      • Online platformen en websites maken
      • Online portals en maatwerk ontwikkelen
      • Webapplicaties en mobiele apps bouwen
  • Services
    • Digital Strategy Sprint
    • Managed Services
    • Helpdesk en support
    • Opleidingen
    • Consultancy en projecten
    • Audit
  • Sectoren
  • Jobs
  • Bedrijf
    • Nieuws
    • Events
    • Over ESC
    • Partners
    • Contact
Support Contacteer ons

Telefonie

Telefonie blijft een basisonderdeel van de communicatietools in een bedrijf. De manier waarop dit ingericht en gebruikt wordt is de laatste jaren echter sterk veranderd. Waar telefonie vroeger altijd een op zichzelf staand systeem was, evolueert het nu naar een onderdeel van het groter geheel van ‘Unified Communications’.

Unified Communications

De term Unified Communications (UC) gaat over het samensmelten van verschillende communicatievormen. Door verschillende tools aan elkaar te koppelen kan je genieten van de voordelen van UC. Denk bijvoorbeeld aan een integratie met je klantenbeheersoftware. Dit brengt een grote transparantie rond de communicatie met je klanten. Het laat ook toe rechtstreeks uit je CRM tool de klant te contacteren via telefoon, e-mail of chat.

UC biedt een aantal belangrijke voordelen ten opzichte van een klassiek telefoniesysteem:

  • U bent overal bereikbaar
  • Makkelijker samenwerken, over verschillende vestigingen heen
  • Elimineer onbeantwoorde oproepen

Microsoft Teams

Omdat bedrijven Teams steeds meer als centraal communicatiemiddel gebruiken is het logisch om ook telefonie hierin te integreren. Dit kan op 2 manieren:

  • Direct routing

Hier wordt Microsoft Teams zelf als telefooncentrale ingezet. Dit systeem biedt eenvoudige functionaliteiten en efficiënte samenwerkingsmogelijkheden.

  • Integratie met telefooncentrale

Dankzij de integratiemogelijkheden kan Teams perfect gekoppeld worden aan je telefooncentrale in de cloud. Deze centrale heeft een aantal meer geavanceerde functies, maar blijft het gebruiksgemak van Teams behouden.

Mobiel

Ook mobiele telefoons passen in de UC strategie. Simpelweg met aparte mobiele nummers, of door de mobiele telefoon transparant te integreren in de telefooncentrale. Op die manier ben je altijd bereikbaar op 1 enkel vast nummer. Op kantoor komen de oproepen binnen op je vast toestel (of softphone), maar als je onderweg bent op je mobiele telefoon.

Til je bedrijf naar een hoger niveau

Weerhouden je bestaande IT-systemen je van groeien? Zet vandaag de eerste stap.

Aan de slag

Footer

Contacteer ons

  • info@esc.be
  • +32 (0)9 329 93 06
  • Support pagina
  • Stuur ons een bericht
  • Oplossingen
  • Applicaties
  • Modern Workplace
  • Services
  • Sectoren
  • Jobs

Top reads

  • ▶️ Wat is een firewall?
  • Hoera, binnenkort verhuizen we!
  • ▶️ Wat is DLP of data loss prevention?
  • facebook
  • twitter
  • instagram
  • linkedin
  • youtube

©1999 - 2022 Alle rechten voorbehouden aan ESC BV. Algemene voorwaarden